niedziela, 23 czerwca 2013

Peeling enzymatyczny do twarzy z żurawiną APIS - opinia Kręconowłosej

Już od dość dawna przestałam kupować gotowe peelingi i byłam wierna płatkom owsianym, które w tej roli sprawdzały się świetnie (więcej na ten temat tutaj). Kiedy przeglądałam ofertę sklepu naturica.pl natknęłam się na peeling enzymatyczny marki Apis z żurawiną, który mnie zaciekawił. Wcześniej nie stosowałam peelingów enzymatycznych, dlatego właśnie on znalazł się na mojej liście testowanych kosmetyków. ;)

Peeling enzymatyczny do twarzy z żurawiną APIS

Opakowanie:
Długa, wąska tubka, z której łatwo wydobywa się produkt. Widać też, ile go zostało. Problemy mogą pojawić się dopiero na końcu...

Zapach: Żurawinowy oczywiście. ;)

Konsystencja: Gęsta, jednak łatwo rozsmarować produkt. Nie ma w nim żadnych drobinek.

Wydajność/cena: Za 100 ml zapłacimy około 15 zł. Wydajność zależy od tego, ile kto produktu stosuje i jak często, jednak według mnie jest wydajny. ;)

Działanie: W pierwszej chwili byłam zdziwiona, że kosmetyk nie ma żadnych drobinek, no bo w końcu ma zdzierać i z tym zwykle nam się peeling kojarzy. Po zastosowaniu byłam w szoku. Zero zdzierania, a efekt super! Twarz gładka, brak odstających skórek, a do tego żadnych podrażnień. Działanie peelingu enzymatycznego Apis spodobało mi się na tyle, że pozostanę przy nim na dłużej. Jest to kolejny kosmetyk, który kupię ponownie. ;)

Opinia: kreconowlosa
http://kreconowlosa.blogspot.com/2013/06/apis-peeling-enzymatyczny-z-zurawina.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz